gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

lördag

Kategori:

Blev en tur utomläns 
Lekpark såklart 
Hem för fika
Lunch Torsk & Ris
Tur med nya bilen, helgens höjdpunkt haha 
Ritat 
Nu ätit Kotlett krämig Potatisgratäng go gizzesås sallad
Alla lika trötta..så soffläge! /Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Vad är nu detta för godsaker i formarna. Om jag lagat/ätit all den goda mat du visar, då hade jag sett ut som Helan i Helan&Halvan! Nu är jag ngnting mitt emellan dom. Har du börjat och julförbereda någonting? Carin

    Svar: mallar dig Carin 😀
    gizzez.blogg.se

    2014-11-16 | 18:42:51

Kommentera inlägget här: