gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

2 ggr fikabesök

Kategori: Allmänt

Uppe före tuppen och tog mig en kopp thé i soffan..
Gräddade Bröd..Tog mig en Drink/ Juice..
Fick trevligt besök av go vän !
Fick hem älskling för lunch..Kasslergratäng, Broccoli & Sallad....Mumma!
Handlade lite..och fick trevligt besök igen :) Ni förgyller min dag!
 
Jag tog mig en snabbtur till svärpäronen med Bröd och lämnade burkar och annat åter..
 
När älskling kom tog vi oss en tur ut på sjön, så mysigt, men blev lite kyligt sista stunden...
Jag fick två gäddor och en abborre :) Men de släppte vi i sjön igen...
 
 
Här hemma blev The & Mackor & IDOL....Nu Jennie håller jag tummar och tår :)
 
Sonen har det bra i Norge...idag har de fått endel torsk...det gillas :)
Älskling har lagt sig, snart min tur också....trött nu..../ Gizze
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: