gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

4 Pannkakor

Kategori: Allmänt

Kaffe i morse vid tv:n...
Drink på Bananer, Spenat, Ägg & Apelsiner :)
Tvingade mig iväg och tränade....Skönt efteråt...
Handlade lite..
Lunchade 4 Pannkakor med gôrgo sylt från Lidl...
Hade både råg & vete i pannkakssmeten :)
 
Tog mig en ordentlig promenad i värmen...känns som sommar fortfarande...
I natt åker sonen iväg på fiske...så kul för honom men jag är inte lugn förrän han är hemma igen...
Vi får ta lite go mat ikväll innan han drar iväg :)
 
Önskar er en fin fredag! / Gizze

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: