gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Altanmys

Kategori: Allmänt

Hade en trevlig kväll igår..
Vi satt ute hela kvällen...klockan blev halv ett och det var fortfarande skönt ute :)
Jag hade gjort Paj & Sallad...
 
Och en "påhittekaka a la gizze..."
Chokladkaka med Marabou mjölkchoklad..med Dulce de Leche ( kokade den dryga 2 timmar)
Lite Ganache på med Grädde och Marabou mjölkchoklad..Serverade den med Vaniljglass :)
 
 
Tack för en trevlig kväll! Och tack för den fina blomman :)
 
Här är bara jag vaken...de mina sover båda två..Jag har mumsat Rostat Surdegsbröd med Ost & Marmelad och en kopp Thé :)
Disken är borta...nu ska jag läsa tidningen...
Sen fixa klart tårtor för idag är det Kalas för Guldkornen som fyllt 7 år!
 
Men först en stund i soffan....Fin söndag på er! / Gizze
 

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Åh så mycket god mat du lagar o bakar! Grattis på ett-års dagen! Det är så mysigt i Tanumstrand! Ha en härlig söndagkväll! Kram Petra

    Svar: Tack Petra! Ja det är fint nere på kusten minsann! Såg att ni varit på resa, ser helt underbart ut! Ha en fin kväll du :) Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-09-21 | 17:26:26
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: