gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Choklad & Blåbärsbröd / Juicer

Kategori: Allmänt

Detta är lycka! Degen igår och degen i morse....Helt utan Jäst...Säger bara jäskraft i min Surdeg :)
Vilken underbar manick....vilken kraft....så goa Juicer...gjorde en med Morot, Nektarin, Satsumas & Citron..och nästa samma och med Rödbeta :) Yummie!  Tack än en gång!
Choklad & Blåbärsbrödet klart....
Tog mig en promenad och lämnat bröd som tack...
Sen mumsat Kaffe & Nybakt  Choklad & Blåbärsbröd med Brieost -Underbart!
Ser ni Kantarellerna...har ingen lust alls att rensa...tur det inte är så mycket...men mer lär det bli för på tur i skogen ska vi igen...
Nu får det bli en promenad innan lunch..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: