gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helgen som gått

Kategori: Allmänt

 
Helgen har varit upp och ner....ont i rygg, höft...tvingat mig ut på promenad med älskling, kan ju inte bara sitta och ligga...står mest hela tiden och grejar för varje gång jag suttit så är det ett h-vete....
Stan har drabbats av en massa inbrott vilket gör att jag inte kan koppla av...
Man blir som en hök....
Men vi har haft mysigt också...ska på ny behandling hos Kuijpers i veckan och hoppas han rättar till mig helt så jag kan komma igång med träningen igen!
Har nu gjort en hittepåkaka a la gizze igen...
Hoppas den ska smaka då jag får fikabesök :)
Fin måndag på er i solens sken! / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Du är "påhittig" du Gizze// Carin

    Svar: Ja men visst...ibland så :) / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-10-01 | 18:33:48

Kommentera inlägget här: