gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Matkoma

Kategori: Allmänt

Tog en kort promenad..
Var hos farbror doktorn..en förstående människa!
Tog mig Kaffe och Choklad & Blåbärsmacka med Brie på trappen...
Fixade lunch till mig och älsklingen som idag åt hemma...
 
Nötfärsbiffar med Basilika, Oregano & Ost..Bulgur, Fetaostcreme Rostad Paprika & lite Sallad :)
" Rena rama söndagsmiddan " sa älskling
Smakade väldigt bra...åt alldeles för mycket..Matkoma :)
 
Sommarvärme idag...svårt veta hur man ska va klädd..känns sådär att gå i shorts bland folk i september...
Får bli tights tror jag...Nu ska disken bort sen får det bli en promenad.../ Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: