gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tanum Strand & Skaldjursbuffé

Kategori: Allmänt

Igår fredag åkte vi ner till Tanum Strand....
Älskling bjöd mig på Skaldjursbuffé för att fira 1 år :)   ( Fast det är först på måndag egentligen)
Så himla mysigt....Bubblade, badade inne och ute, hängde i solen i bikini med lite rött..
Åkte Vattenrutschbana- nåt jag aldrig gjort haha-
Bubblade på balkongen :)
Åt en grymt god Skaldjursbuffé...myste på rummet..
Frukosten var kanon!
Tog en härlig promenad in till Grebbesta...
Sen shoppping på Sportshopen...
 
Tack älskling för allt <3
 
Nu hemma...grejar lite...för vi väntar gäster :)
 
Fin lördag på er! / Gizze
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: