gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Varm skön tur på sjön

Kategori: Allmänt

Tog mig en promenad efter lunchen...
Sen hem och gjorde Stora Bregotthallonjordgubbsgrottor :)
Bryggde kaffe och packade för en tur på sjön!
 
Var ute hela fyra timmar...
Sen hem till soffan för Thé och Surdegsmackor :)
 
Nu bloggläsning! / Gizze
 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Sjön suger, men skön avkoppling kan jag tänka.
    Hm, läckra "grottor" vad är nu detta för ngt recept?
    Om en stund drar vi till Stockholm, ska hälsa på Louise.
    Kul! Du får ha en bra helg, så hörs vi//Carin

    Svar: Åh Ha det så skönt i Stockholm ...flera år sen jag var där..förr tog vi alltid några dagar varje sommar för att njuta..Skicka recept till dig Ha en fin helg du med din dotter! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2014-09-05 | 10:10:11

Kommentera inlägget här: