gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

jodå

Kategori:

Solen skiner men jag är depp..Har ju dagar som bara blivit så bra, så får väl ta skitdagar och hoppas de blir färre.. 
Ont och nere då kan det ju bara gå uppåt.
Började dagen med kaffe och grön drink..
Tur till Artisan & fikade..
Sonen ville ha Mc Donalds så körde drive in...

Själv var jag inte hungrig alls..
Tog promenad.. Satt degar och vikt..
Ätit lätt..
Stekt ägg med keso,  skinka och machesallad.
Nu sitter jag i solen med en kopp och hoppas få energi / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Hoppas att du mår bättre idag, aldrig kul att vara låg.
    Här kommer en stor kram med lite positiv energi som kanske kan pigga upp lite :)
    Kramelikram på dig Gizze!

    Svar: tack kram kram
    gizzez.blogg.se

    2015-04-10 | 13:08:32
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: