gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

kotlett med champinjon & löksås

Kategori:

Var uppe tidigt idag också.  Skitkroppen ville ha upp mig .. 
Gräddade Surdegsbröd 
Skrädmjölsbröd & Chokladbröd 
Handlade..
Mor kom på besök! 
Vi fikade och tog kort promenad.. Regnigt och kallt.. Var lite snöblandat... 

Till lunch gjorde jag Kotlett med Champinjon & löksås!  Gott :)

Var till Kuijpers.. Sned överallt..han gjorde så mycket han kunde så jag hoppas va bättre i morgon.. Är fortfarande som ett blåmärke ont överallt :(

Mor har åkt hem och jag har landat i soffan med kaffe och brasa tänd!  Trött./ Gizze 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: