gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

natta

Kategori:

Efter fika och vila i solen så tog gubben och jag en tur till svärpäronen med bröd.. 
Hämtade ved och tog en promenad.. 
Så jag har fått 13km i benen :)
Här hemma bara soffmys till tv.n med nybakta mackor och te.. 
Nu natt! / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Låter som en underbar dag och ett bra avslut på en bra dag :)

    Här har det varit trädgårdspyssel och fika i solen :)

    Ha det gött vännen och hoppas du får ordning på kroppen...
    kramelikram Madde

    Svar: tack ja dagen var super..dock obt i den gamle kroppen.. så duktiga ni är- trädgårdsföreningen är inte min starka sida, svärpäronen frågade om vi var "klara " haha
    Ha en fin lill- lördag! kram kram
    gizzez.blogg.se

    2015-04-21 | 23:56:08
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: