gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Pasta

Kategori:

Kaffe o drink.. 
Gräddat Surdegsbröd.. 
Skrädmjölsbröd & Råg /Vete 

En timmes promenad.. 
Fikade.. Hade kaka kvar sen igår.. 
Lunch blev Pasta med grädde, ägg & parmesan.. Kyckling stekt med vitlök,  worcestershiresauce peppar och salt & Bacon!  Yummie :)

Dammsugit.. Ska ta disken men först ryggövning..kanske en fem minuters vila också.. Trött efter maten / Gizze
 

Kommentarer

  • Liie säger:

    Ojoj, snacka om att bröden ser goda ut! Önskar att jag också hade tålamodet att baka, men får nog försöka komma till ro med att jag mest bara gillar att äta.. :)

    Svar: tack äta är bra :) baka är terapi och avkoppling för mig! ha en fin dag! Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-04-20 | 10:31:02
    Bloggadress: http://liielarsson.se

Kommentera inlägget här: