gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

vår påskafton

Kategori:

Mor och svärpäronen kom på påsklunch :)
Påskmat kaffe och tårta! En promenad i solen..
På kvällen kom goa vänner!
Jag hade gjort en Kräftpaj, Sallad och Gratinerade Musslor :)
Sen blev det kaffe och tårta igen! 
Lyckad dag och kväll!
Nu hänger vi i soffan ska snart fixa frukost,  inte direkt hungrig än bara..
Solen skiner!  Det gillas!  / Gizze
 

Kommentarer

  • Madde säger:

    åå va möe go mat :) Här har det varit grillat med trevligt sällskap. Idag har det varit lugna puckar :)
    Ha det gött vännen ! kramis Madde.

    Svar: detta såg jag nu.. hoppas ni haft en bra dag idag..Nu ska jag blogga, kram kram
    gizzez.blogg.se

    2015-04-05 | 22:25:45
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: