gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Bolognese

Kategori:

Blev en promenad! 
Handlade lite.. 
Gjorde Bolognese :)
Så gott! 
Blev många Matlådor! 

Det första min mamma lärde mig var att hälsa!
Ett "Hej" kostar inget. 
Här i stan finns alltför många som hälsar glatt och vinkar ibland,  surhälsar ibland och vänder sig bort ibland.. 
Nu har jag tröttnat -kommer aldrig mer hälsa på er.
Knäppgökar / Gizze 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag skulle vilja säga "Pissråttor" finns mycket konstigt folk.
    Precis som du säger: Det man fick lära sig allra först var: Tack, Förlåt, Hej.
    Men tyvärr är det inte så idag.....

    Svar: Ja pissråttor var ett passande namn!
    Hur svårt kan det va?

    Önskar dig en fin kväll! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-08-25 | 18:42:15

Kommentera inlägget här: