gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

tisdag

Kategori:

Uppe tidigt 
Kaffe och drink 
Gräddade Surdegsbröd! 
Promenad 
Fick ett litet guldkorn en stund :)
Vi tog en timmes promenad! 
Lunch idag krämig kyckling och baconpasta :)
Fika i solen 
Lite rastlös.. Trött.. Irriterad...tror jag skulle behöva hypnos eller lobotomering. För att få bort vissa saker som stör i min skalle 
Men nu ska jag försöka andas och njuta av solen! / Gizze 


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nej inte Lobotomi Gizze.....När jag gick min utbildning var vi på Sankt Lars i Lund, och där träffade jag på patienter som varit med om dessa ingrepp. Tanken var att ingreppet skulle dämpa ångest och oro, men många patienter blev istället helt apatiska. Var kusligt att se.
    Då är hypnos bättre.....
    Men bäst är att du bakar, lagar mat och umgås med dom du gillar. Du ska se, att snart öppnar det sig vägar för dej....när man minst anar....
    Oj så god Pastarätten ser ut/ Kram till dej från Carin

    Svar: Tack goa Carin! allt gott till dig från mig / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-08-12 | 16:32:14

Kommentera inlägget här: