gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

vardag

Kategori:

Försöker hålla humöret uppe.. 
Lite lättare när solen visar sig.. 

Vardag igen..son och gubbe jobbar..

Jag tog en tur till Artisan och mötte upp med goa vänner där! 
Artisan levererar som vanligt :)
Det är skillnad på riktig fika och dålig fika så de får 5 GGGGG :D

Var in en sväng på IKEA.. 
Sen Ica Kvantum..  Inte min favvo men var tvungen att ha Chili då jag ska baka! 
Inte varit nöjd med mitt bröd det sista.. Hoppas jag ska lyckas nu :)

Lunch blev väldigt sent då jag tog mig en andra promenad innan..  
Kyckling kokt i Svartvinbärssaft.. Vitlök,  Oregano, Timjan... Mums och pepparstarkt :)

Nu är det snart färdigpeppat så jag kan sätta deg.../ Gizze 


Kommentarer

  • Madde säger:

    Inte kul när man inte blir nöjd med det man bakar. Ja håller med dig om att man blir mycket gladare och piggare när solen visar sig.

    Stor kram på dig!!

    Svar: så sant som vi säger :) mer sol åt oss alla! kram
    gizzez.blogg.se

    2015-08-03 | 19:54:08
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: