gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

2:a Advent

Kategori:

Kaffe i morse och 2:a ljuset tänt 
Förberedde lunch 
Gjorde Chokladmuffins 
Blev nämligen med barn - 3 Guldkorn 
Fika lunch lek och myyys 

Sonen och jag tog en promenad 
Nu soffhäng till Bingolotto / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Härlig dag du verkar att ha haft :)

    Bingolotto har jag inte spelat sedan förra julen när vi var hos vår dotter :)

    Kramis på dig!

    Svar: ja en bra dag
    uppe vissa minuter och nere däremellan.. Kram
    gizzez.blogg.se

    2015-12-07 | 18:57:15
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/
  • Maddan säger:

    Tack för hjälpen, ock för att du alltid ställer upp.
    Du är en fin vän och en otroligt duktig bagerska, konditor och kock❤

    Svar: men goa du.tack.klart jag ställer upp när jag orkar. är ju ett nöje och kärlek. kram min fina vän.
    gizzez.blogg.se

    2015-12-08 | 07:45:07

Kommentera inlägget här: