gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

besök

Kategori:

Körde guldkornen till skolan...
Handlade.. 
Tog en promenad.. Degfix.. Torkade av köksgolvet.. 
Promenad med go vän till nya cafét..
Fika hemma..
Lunch blev Korshags Rökta Lax med Avokado! 
Tog ännu en promenad.. 
Mera fikabesök.. Och guldkornen ville stanna en natt till :)
Soffmys.. Julkalender..kvällsmat.. 
Nu ser jag Pretty Woman..oj så många gånger jag sett den / Gizze 



Kommentarer

  • Madde säger:

    Trist väder eller hur?
    Vi tog en promenad på stan och stannade till vid det nya Cafe´t väldigt mysigt tyckte jag det var :) Gott kaffe. Sedan fick det bli bio.. en riktigt spontan dag helt enkelt :)
    Härligt med sådana dagar.
    Hoppas du har det bra vännen :)
    Stor Solskens kramis på dig !

    Svar: mysigt med bio :) ja cafét är supermysigt dock trist med färdigt fila tycker jag.. kaffet var gott! tack fina du önskar dig en fin fredag.. sitter med kaffet i soffan och funderar på vad som händer idag :) kram på dig från mig / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-12-18 | 01:32:56
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: