gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

alla hjärtans dag

Kategori:

Fick fint paket av gubben i morse..
Orrefors hjärta att ha värmeljus i! 
Fått mig en promenad! 
Gjort en tårta!  Idag firar vi världens goaste 1åring :) ska snart iväg på kalas.. 

Glad Alla Hjärtans Dag på er! / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Du får oxå ha en bra Hjärtans Dag// Nu är "ditt recept" hoprört. Blir säkert bra (hoppas jag)
    Du ska få rapport// Carin

    Svar: väntar på rapporten då :) hoppas ni får en toppenkväll! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-02-14 | 15:48:06

Kommentera inlägget här: