gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

finns de som förgyller

Kategori:

Fick mig en promenad... 
Kallt- usch..hade bytt till träningsskor och fick ont direkt överallt.. 
Stövlarna trasiga..Får bli kängor..
Varit på skithumör :(
Gjorde stark men god lunch! 
Kyckling & Nudlar 
Satt degar..I morgon blir det nybakt igen :)

Gubben slutade tidigt så vi tog en biltur.. Och en fika på Grön Ko..

Kom hem,och fick mysigt besök . Tack ni förgyller mina dagar :)

Ätit Risgrynsgröt,  druckit te och kollat tv...
Nu bloggläsning!  / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: