gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

skitväder

Kategori:

Ingen energi alls idag..
Eller lust och ork... 
Tog en drink i morse..hallon banan päron blodapelsin och citron! 
Handlade lite..
Skulle börja rensa i källaren - men när jag kom ner med sopsäckar så var det stopp :( sonen kanske kan få igång mig..han har lovat att ta kärran från jobbet så vi kan slänga på tippen! 

Gjort en sats Muffins 
Satt två Surdegar.. Autolys nu..

Lunchat potatisgratäng kassler och haricoverts! 

Funderade på en promenad men det är kallt och har snöat på tvären.. / Gizze 

Kommentarer

  • madeleine Wiklund säger:

    Det har verkligen varit skitväder utanför dörren idag, kan hålla med dig att det tömmer en på energi, jag tycker du är jätte redig med ditt bakande och mat som ser underbart gott ut...
    kram på dig!

    Svar: tack madde, ja rått och kallt..Nu är det brasan som värmer och soffhäng med gubben! ha en fin kväll! kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-02-23 | 17:59:45
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: