gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

brödbak

Kategori:

Så var det vitt igen..
Dagens drink..blåbär banan päron och apelsin. 
Gräddat Surdegsbröd :)
Gjort en Västerbottenpaj, en romsås,  (och majjo / aioli som ska va till i morgon) 
Handlat..  Mötte svärpäronen så de kom hit på en fika!
Nu ska jag ta mig en promenad.   
Fin freda på er!  / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Bild nummer TRE uppifrån! Den skalken med en skiva (eller 3) Västerbottenost.....skalkar är bara så gott! Ikväll kommer Louise från Stockholm med tåget, hon och hennes pojkvän ska på barndop i Skåne i helgen. Så här blir det Kebabmat.....Du får oxå ha det bra// Carin

    Svar: Ska fixa en sån skalk när du hittar hit! ha en fin helg med de dina! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-01-30 | 18:04:06

Kommentera inlägget här: