gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

fikadag

Kategori:

Var uppe före tuppen och gräddade Surdegsbröd.. 
Tog mig en drink.. 
Åkte till Artisan Bread och drack gott kaffe från Slöinge kafferosteri och åt en underbar Croissant! 
Så kom Mattias med nybakta surdegsmacka med nykokt apelsinmarmelad :) Supergod! Tackar! 
Åkte vidare till broder för en fikastund.. 
Jo jag bara trycker i mig :)

In på Ikea snabbt bara. 
Förbi mor med Surdegsfrallor.. 

Hemma nu och sen lunch.  Chorizo & Rotmos :)
Relacom är här igen. Nu hoppas jag det blir ordning.../ Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: