gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

idag

Kategori:

Idag har jag varit Glad!  Hela dagen!  En ny upplevelse :) Hoppas det håller i sig.. 
Har idéer.. Sakta.  Lugn och fin. Tids nog.Vila. Andas.

Fick mig allt lunch. Eller middag.. 
Var värt att vänta på 
Gubben och jag har druckit kaffe.
Nu blir det soffhäng!  / Gizze 

Kommentarer

  • Carin säger:

    Härligt Gizze! Glad är väl ett ett fint ord, dels att känna sig, och dels att kunna skriva att man är det.....
    På hemväg från jobbet stannade jag till på MAXI, var sugen på bröd och gott pålägg. Spanade efter mörkgräddat/sprucket surdegsbröd (som liknar ditt) hittade - gott. När jag blir pensionär ska jag försöka mej på att baka sådant......Hej hej från Carin

    Svar: ja Carin, en härlig känsla! bra att du fick tag på gott bröd, klart du ska baka, och kommer du förbi här så får du både surdeg och bröd och annat / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-01-14 | 19:57:41

Kommentera inlägget här: