gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

1:a juli

Kategori:

Vilken dag det blev igår! 
Sommarvärme som om man vore i Spanien :)
Sånt väder gillas! 
Mor kom vi kaffade.. 
Fixade lite..
Lunchade i solen...
Tog oss en promenad :)

På eftermiddagen fick vi fikabesök.. 
Som blev kvällsbesök... 
Jag fixade lite surdegspizza och surdegsmacka med tomatsås och ost.  Trevlig kväll minsann! 

Nu sitter jag med kaffe i soffan..har tydligen inget internet.. Får kolla vad det kan bero på.. 
Solen skiner så jag tror mor och jag tar frukost på altanen!  / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: