gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

min dag

Kategori:

Upp klockan sex.. 
Kaffe.. 
Gräddade Surdegsbröd.. 
Frullade med gubben.. 
Fixade med deg..
Lunchade med gubben.. Krämig Blomkålssoppa med knaprigt Bacon och nybakt Surdegsfralla! 
Fick fikabesök! 
Vi tog oss en promenad.. 
Sonen åkt till kusten.. Kul för honom.. Jag har svårt att förstå att han är vuxen.. 
Inväntar gubben som tog en joggingtur.. 
Ska äta nåt lätt.. / Gizze 


Kommentarer

  • Madde säger:

    Håller med dig om att det känns lite konstigt att barnen helt plötsligt är vuxna... Vart har den tiden tagit vägen...

    Stor sommar kram Madde

    Svar: ja visst är det konstigt Madde. förstår inte vart tiden tagit vägen. :( kraam
    gizzez.blogg.se

    2015-07-08 | 19:08:51
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: