gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

riktig sommar

Kategori:

Var uppe tidigt igår morse.. Gräddade Surdegsbröd innan guldkornet vaknade..sen åt vi  mysfrukost på altanen!
Lite soffhäng innan jag gick hem med honom igen...
Fixade lite sallad...och drog till Duse för strandhäng :)
Så skönt i vattnet! 

På kvällen grillade vi! 
Souvlaki tzatziki grekisk sallad och gizzez Surdegsbröd! 

Sov dåligt i natt..
Åt frukost ute med gubben..
Vi tog oss en tur till Erikshjälpen och sen torget för fika på Holgers.. Längtar tills jag har mitt eget...

Ätit köttfärssås och spagetti till lunch.. 
Klippt gräset..svettigt.  Nu lite sol! / Gizze 


Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja nu är det verkligen sommar som den ska vara :) å man får njuta varje sekund den varar och hoppas att det blir länge....

    Ha en skön lördagskväll...
    sommarkram Madde

    Svar: tack madde och detsamma till er :) kraam
    gizzez.blogg.se

    2015-07-04 | 21:01:38
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: