gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

wheels and wings

Kategori:

Uppe tidigt i morse.. Frukost med morfar :D
Tog oss en promenad som blev mycket blöt... 
Men som tur var så blev det bara en störtskur.. 
För då ringde de bästa och var redan på plats här på Skrea!

Vi fikade.. Tog promenad på stranden.. 
Myste med glass... 
Åkte till Mostorps Gård på Bisonsafari.. Trots lång kö så var barnen tappra... 
En upplevelse för stora som små! 
Vilken gård..och vilka djur..

Sen blev det Pizza i Slöinge! 
Hem till Skrea och ner till havet.  
Badade och hade mysigt! 
Bara Gubbarna som fegade ur..

Ikväll har vi kollat på Wheels and Wings.. Raggarbilarna...
Godingarna har åkt hem. Tack för besöket :)

Jag har nu dammsugit upp efter en lampa som nyss rasade i golvet. Hatar glas.. 

Såg ett av planen som körde fyrverkerier och gjorde loop med grön och röd belysning!  Häftigt! 
Nu natt!  / Gizze 


.

Kommentarer

  • Madde säger:

    Tack för en fantastisk dag/kväll i ert paradis.
    Detta gör vi om snart va? :-P
    Fina bilder också
    Kram

    Svar: tack ni 💝 ja det tycker jag att vi gör! Kram
    gizzez.blogg.se

    2015-07-20 | 19:04:49

Kommentera inlägget här: