gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

solsken

Kategori:

Igår tog vi en utflykt jag och gubben med mor :)
Kollade Brattfors där mor bott som barn!
Tog en tur till Filipstad... Där var det dött..mer än här i stan.. 
Åkte till Kristinehamn och åt.. 

Hemma blev det en stund i solen..
Mackor och te vid tv.n och Morden i Sandhamn.. 

Idag får jag säga nåt jag inte sagt på flera år : 
Jag har Städat!!! 
Sant!
Mycket kvar men känns skönt!
Dörrposter och dörrar och skåpluckor rena.. Även om det inte syns när allt är gammalt.. 
Dammat och dammsugit.. 
Golven kvar men ska sätta deg först..

Gjorde Chili con carne igår så jag har lunchen fixad :)

Fått mig en promenad 
Och nu kaffe och surdegsmacka på trappen i solsken! / Gizze 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: