gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

sommar

Kategori:

Sommar.. I alla fall för en stund :)

Gårdagen var kanon.. Dippade i torsdags och mådde sådär i går morse.. Men goa vänner lyser upp min dag och kväll! 

Gräddade Surdegsbröd.. 
Tog promenad.. 
Kollade guldikornen när de simtränade! 
Fick fikabesök! 
Lunchade Pannkakor med sonen som drog till kusten.. 
Fixade lite..
Fick mysigt kvällsbesök.. 
Gjorde Sangria och lite smått och gott :)
Vi tog oss en kvällspromenad allihop.. 
Satt ute på altanen till strax före ett..

Idag frukost och en timmes promenad med gubben.. 
Nu har vi kaffat och jag solar när han klipper gräset! 

Fin lördag på er!  / Gizze 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: