gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

carbonara

Kategori: Allmänt

Fick nåt ryck i morse och hade dammsugit överallt,  även källaren när klockan var åtta .. Måste vara vädret som gjorde det :)
Efter kaffet tog jag grekisk yoghurt och hemgjord müsli! 
Tog en promenad med go vän!
 
Var till optikern.. 
Satte mig i solen med kaffe och kaka! 
Andades och lyssnade på fågelsång :)
Satt degar.. 
Gjort en sats Müsli..
Tog en andra promenad..
Och nu halv fyra var det läge för lunch: Carbonara a la gizze.. 
Guldkornen kommer idag,  då blir de nöjda :)
 
Får nog bli en kaffe snart känner jag / Gizze 
 
 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja vädret kan ge en konstiga energi ryck ibland, men visst är det härligt när man råkar ut för ett sådant ryck :)
    Kram på dig vännen!

    Svar: så sant madde..men nu är jag trött igen..energin räcker inte länge. kram
    gizzez.blogg.se

    2015-03-19 | 18:54:53
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: