gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

fredagsmys

Kategori:

Tog mig en timmes promenad.. 
Sen lite rester till lunch.. 
Gick med bullar till min granntant på 80+ hon bjöd på lite sherry!  Mysigt! 

Gubben jag och sonen skulle ta oss en massa gott, men fick samtal från goa vännen att de ville ha dit oss :)
Så vi tog bara lite nybakta mackor.  
Sen gick vi till goa vännerna där vi blev bjudna på god Blåbärspaj & Glass.. Och gott vin! 
Vi kollade Skavlan & Ack Värmland sen gick vi hem..
Mysig kväll :)

Nu har vi ätit frukost och ska ut på tur!
Fin lördag på er! / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: