gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

gårdagen

Kategori:

Blev inget bloggat igår.. 
Men min dag var som vanligt handla..äta..sätta deg..Promenad.. 
Soffhäng med gubben.. 
Halv åtta hos mig.. 
Väntar på att det ska sändas från Säffle :)
Blir det skäms- tv? Eller? 

Idag skiner solen..jag ska försöka komma ut en tur..men grejar inne först / Gizze

Kommentarer

  • Carin säger:

    Hej Gizze// Vilka läckra köttbullar. Min Mor såg alltid till att vi hade sådana. Kunde komma hem från jobbet, och då stod det en laddning på köksbänken. Är så glad att jag (och Louise) (och Göran) hade ett så bra och innerligt förhållande till henne....
    Vad jag ville komma till var: Göran gör numera köttbullar, goda, men inte riktigt lika goda som hennes.
    Ska du till Blåkulla? Jag ska, har lila kvast och orange hätta på huvudet.....

    Svar: Hej Carin! köttbullar är gott och ett måste på bordet. man har alltid nån som för nåt bäst som man gillar mest, oftast mor :) jaså du tar en tur på kvasten. jag får nog stanna hemma och köra maarkservice:) vi får gäster och jag tror inte vi vi klarar lyftet den dagen :D ha det gott../ Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-03-31 | 20:45:34

Kommentera inlägget här: