gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

grått

Kategori:

Är på riktigt skithumör idag..
Fick iallafall några goa timmar med de bästa :)
Ni förgyller! 

Gjorde en Köttförsgratäng.. Smakade sådär. 
Skippar promenaden idag..ingen lust alls att gå ut och frysa och bli blöt.  / Gizze 

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Vädret har ju inte direkt varit uppmuntrande idag, här har jag varit inne hela dagen och slappat framför tv med skidor..
    Stor kram på dig vännen aldrig roligt när man har en dålig dag, skönt att ha vänner som lyser upp den.
    Hoppas du mår bättre nu.
    kram

    Svar: tack goa du :) du vet ju hur det kan vara.. jo jag är så tacksam att de muntrar upp mig! snöade verkligen inne. får försöka komma ut i morgon! kram på dig från mig
    gizzez.blogg.se

    2015-03-01 | 20:28:06
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se

Kommentera inlägget här: