gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

seg

Kategori:

Gillar sommar..men inte sommartid...
Trött...
Lunch blev hot fläskytterfilegryta.. 

Tog mig en timmes promenad.. 
Solen kikade fram! 

Hade slängt ihop en Chokladkaka med After Eight & Dumle.. Grädde & Färska Jordgubbar.. 
Den tog vi till kaffet i eftermiddag :)

Ikväll blev det Laxmacka.. På nybakt surdegsbröd,  med Korshags rökta och gravade lax.. Hemgjord Hovmästarsås :)

Tv och soffläge..strax ta natt.../ Gizze 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan hålla med dig om att sommartid är jobbig, känner sig lite fel när kl inte stämmer överens med vad kroppen säger... Ååå så god den tårtan såg ut :)
    kramelikram på dig!

    Svar: var bara en enkel kladdkaka, men den smakade bra :) ja nu slöas här i soffan.. Kram kram
    gizzez.blogg.se

    2015-03-30 | 19:56:26
  • Madde säger:

    vet inte varför jag blev anonym...

    Svar: :)
    gizzez.blogg.se

    2015-03-30 | 19:57:14
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: