gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

snö

Kategori:

Vaknade till lite vitt på marken... 
Sen vräkte det ner ett tag..
Var och handlade.. Moddigt värre.. 

Mor skull ha kommit på besök,  men vände..trist för jag såg fram emot att träffa henne!  Men skönt att hon tog sig hem..
De varnar på radion och olyckor och lastbilar som står fast.  

Här blev Isterband Stuvad Potatis & Rödbetor! 
Chorizo till sonen.. 

Har satt deg.. Terapi :)
Nej nu ska fler pinnar in i brasan.. 
Disken ska bort.. / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja idag har det inte vart kul alls. Skönt med öppen spis en sådan dag som denna, mysfaktorn är hög där. :)
    kram på dig.

    Svar: ja jag är så tacksam för denna värme :) kram gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-03-26 | 19:27:18
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/
  • Carin säger:

    Hej Gizze//Isterband, stuvade potatis (utan dill) och lingon. Jisses vad det är gott. Har varit på fotbollsresa till Liverpool från Torsdag till igår. Såg matchen Liverpool-Man United. Du vet ju att jag är glad i fotboll. Och Göran, ja han hängde på. Han gillar ju Beatles så vi var på The Cavern. Bra tryck....
    Vilket väder ni har....här har jag knappt sett en snöflinga denna vinter.
    Du får ha det bra säger Carin

    Svar: härligt att ha varit på tur! tack för titten, ha det gott du! / gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-03-26 | 20:34:36

Kommentera inlägget här: