gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

surdegsbullar med kardemumma

Kategori:

Var uppe före tuppen 
Kaffe Surdegsmacka &nypressad blodapelsin 
Bakat Surdegsbullar med kardemumma :)
Varit utomläns.. Tog promenad,  köpte skor., och tiggde mig kaffe.. Hade med bullar såklart! 

Idag blev det Helstekt Kotlett,  gräddsås med öl, vitlök och dijonsenap!  Rostad Paprika,  Sugarsnaps, champinjoner & skivad ugnspotatis! 

Har huvudvärk.. Men ska ut -solen skiner ju! 
Får fikabesök sen!/ Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Solsken är bot mot mycket :) hoppas din huvudvärk gav med sig... ingen rolig kompis direkt.
    kram på dig /Madde

    Svar: tack jag den gav faktiskt med.sig :) kram
    gizzez.blogg.se

    2015-03-04 | 20:55:18
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: