gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

en sån där dag

Kategori:

Jodå.  Vi tog oss en timmes promenad igen.. 
Soffhäng müsli och film...

Idag är en sån där dag... Som jag inte trivs alls...mycket tankar...
Tryckt i mig en megafika nu...
Kommer ändå inte komma i bikinin i år. 
Bäst att sätta en deg..så jag slipper tänka./ Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Stor kram te dig vännen, dessa dagar är verkligen inte roliga, tröttsamma värre...
    Jag bara hoppas att det blir bättre om det nu nån gång kan bli varmt.

    kramelikram!

    Svar: Verkligen... värme och sol behövs. tack snälla du och kram till dig från mig.. hoppas du har en fin dag / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-05-11 | 13:02:25
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: