gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

fikabesök

Kategori:

Mina känslor och mitt mående går upp och ner....men idag har jag haft händerna i deg..och kärt besök två gånger.  Det är sånt som piggar upp! 
Annars känner jag mest stress. 
Vi tog oss en promenad innan första fikat.. 
Sen fixade jag med deg..
Gjorde lite lunch och tog en andra promenad.. 
Andra fikabesöket och vi satt ute hela tiden!
Inte varmt, men solsken! 
Tack goa ni som förgyller min dag :)

Tog mig en tredje promenad och sen soffhäng med gubben! 
Nu dags ta natt! / Gizze

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ååå va du mumsar till tillvaron gumman :)

    Ja du håller med dig om att humöret går upp och ner.. Idag har det varit fint väder men Brr va kallt det är.

    Kram på dig vännen :)

    Svar: och känner när jag vaknar att det är skitväder :( gillas ej...får försöka ha humör ändå :/ kram gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-05-18 | 23:20:25
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/
  • Madde säger:

    Ja dagen började riktigt blöt, men blev ju bättre :) alltid något...

    Hoppas du har det bättre idag vännen :) kramis på dig!

    Svar: Ja den blev bättre :)Tack...Hoppas din dag varit bra! Kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-05-19 | 22:37:58
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: