gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

freda

Kategori:

Inte alls nån bra dag idag.. 
Fick som tur var besök av de bästa.  
Kramar fika och promenad! 
Gräddade Surdegsbröd i morse.. 
Lunchade Pannkakor 
Tog en andra promenad.. 
Var till min goa doktor.. 
Handlade lite... 
Hämtade sonens bil på verkstad.. 
På motorvägen lossnade listen i min framruta shit va rädd jag blev..
Det spöregnade och varje vindrutetag så slog den. Trodde den skulle fara på nån bil..
Stannade sen och plockade in den. 

Strax efter får en idiot framför mig för sig att göra en vänstersväng - på 90 väg i full trafik..
Gissa om jag stod på bromsen.. Och tutade och skrek.

Nu var jag värd en fika - puh
Fin helg på er nu! / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ja ibland kan man bli mörkrädd över hur vissa beter sig i trafiken, vilken tur att det gick bra :)

    Här vart det ett besök på ICA Kvantum & Dollarstore sedan avslutades kvällen med huvudvärk i soffan.
    Kramen på dig!

    Svar: då hoppas jag att du får en bra dag idag i solen! kram
    gizzez.blogg.se

    2015-05-23 | 00:11:29
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: