gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

klänning

Kategori:

Skor är hopplöst.  .. 
Fann en klänning som jag kan gömma mig i :)

Blev kombinerad lunch och fika nu..
Artisan Bread: s Knäckebröd.. Ägg & Sill.. 
Kardemummabulle från Artisan & Kaffe från Löfbergs..  

Vågar jag ta en promenad tro? Solen skiner men nyss en störtskur.. 
Fin lill-lördag på er! / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Håller med dig om att skor är hur svårt som helst att hitta :)

    Ja visst är det ett lusitgt väder vi har :( rena jojo vädret, men man blir lite gladare varje gång solen tittar fram :)
    Kramis på dig!

    Svar: ja hur svårt kan det va.. andra verkar kunna gå i vad som helst. kram på dig från mig
    gizzez.blogg.se

    2015-05-20 | 21:55:31
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: