gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

not in the mood

Kategori:

Inte på humör alls..fast solen skiner..

Var på grinigt och deppigt humör hela kvällen igår.. 
Började med att vi skulle sitta ute och ta en gin och tonic - då börja grannen klippa gräs. Tack.
Satte oss inne och spelade alfapet.. 
Grillningen gick åt skogen och jag grinade..klarar inte minsta fel..

Åt frukost med gubben.. 
Gräddade Surdegsbröd som blev svart.  
Skrutt Alltså. Nu kaffe i solen./ Gizze 



Kommentarer

  • Madde säger:

    Stackare de där dagarna är hemska och helt ohanterbara och det är bara ännu mer jobbigt när man inte kan kontrollera sina känslor..

    Stor kram på dig vännen hoppas det vänder och du mår bättre. <3

    Svar: Tack snälla <3 ...Då ska jag kolla in din blogg :)
    Kram och ha en fin kväll! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-05-09 | 15:56:06
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/
  • Madde säger:

    pst glömde att säga att nu har äntligen min blogg börjat att fungera igen..

    kram

    2015-05-09 | 15:56:51
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: