gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Rabarberpaj & Vaniljsås

Kategori:

Tog oss en tur och kollade,efter älg .. 
Fick syn på två som stod och åt bara någon meter bort... 
Nu har vi mumsat Knäckig Rabarberpaj & min goa Vaniljsås... 
Bäst vi tar oss en promenad säger gubben..han tror inte på att det är kalorifritt :)
Solen skiner så vi passar på!  / Gizze 


Kommentarer

  • Madde säger:

    Ååå ! va gott med rabarberpaj... min rabarber har inte riktigt kommit upp ordentligt, men snart så.. :)
    Härligt att solen tittade fram, hoppas den stannar.

    kramen på dig!

    Svar: ja det smakade riktigt bra :) Solen ja..tänk om den kunde stanna. orkar med på alla sätt mer då..Kram på dig! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-05-10 | 20:26:28
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: