gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

sol

Kategori:

Uppe vid sextiden..sovit sådär.. Många tankar..
Tog mig kaffe och en drink! 
Jordgubbar Hallon Banan Citron och Kruskakli 
Pysslar med mina surisar...
Fått mig en timmes promenad 
Nu kaffe på trappen i solsken! 
Försöker andas.. Det är ju en fin dag! / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Stor kram på dig vännen :) Hoppas du får en bra dag i solen.

    kramelikram!

    Svar: tack för kramen :) skickar en tillbaks och önskar dig detsamma! / Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-05-21 | 09:37:35
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: