gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

stadslopp i regn

Kategori:

Usch vilket skitväder det var igår..
Gubben sprang Säffle Stadslopp.. Jag gick.
Blöt blev man minsann fast regnställ var på.. 
Somas bjöd på lunch! 
Sen var det hem och duscha varmt.. 
Fixa lite..för vi fick gäster :) 
Trevligt! 
Trött idag och ont i bihålorna.. Inte läge nu. 
Fått mig en timmes promenad.. 
Gubben går med sin bror och firar sin mor.. 

Nu tog jag mig kaffe och ska fixa lunch- mor kommer!  
Det är ju Mors Dag :)
Önskar er en fin dag i blåsten! /Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: