gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

bakdag och ensamfika

Kategori:

Uppe tidigt och satte en saffransdeg 
Gräddade Surdegsfrallor till mor 
Lussekatter till moster 
Surdegsbröd: Fullkornsdinkel Grov Graham Vete med anis fänkål och kummin! 

Åkte och levererade brödet..
Nu sitter jag på Artisan Bread och ensamfikar :)
De har gjort om här- blev så bra! 
Älskar detta ställe :) / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Ååå det såg att ut att vare en riktigt Go fika :) man får unna sig det ibland..

    Det verkar vara ett fint fik.

    Ha en go kväll på dig!

    kramis <3

    Svar: ja de är kanon.så vill jag ha det..fast bagarn är utbildad i Frankrike.. jag går på eget huvud..but I have a dream :) kram
    gizzez.blogg.se

    2015-11-25 | 19:41:14
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: