gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

freda

Kategori:

Haft en bättre dag idag även om allt går,upp och ner.. 
Började med kaffe..
Gräddade Surdegsbröd 
Gjorde tårtbottnar. 

Fixade till två tårtor som ska iväg i morgon.. 
Den tredje slängde jag på lite hallon och det som blev över från de andra :)

Fått mig två promenader.. 
Trist med blötan men så fint med all belysning nu!

Lunch blev Veg Pytt a la gizze 

Fått fram stjärnor och stakar så nu är det lite ljusare :)

Fikabesök av go vän! Jo tårtan gick hem :)

Precis satt mig i soffan med en kopp Glögg 
Har en maskin som ska hängas sen bara slappa! 
Fin kväll önskar jag er!  / Gizze 
Säfflekött och Wermlandsmjölk 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: