gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

kallt

Kategori:

I morse var det drygt 10 grader kallt. Brrr
Tog mig kaffe och gröt! 
Satte deg.

Skrapade rutor - var ett riktigt slit.. 
Hämtade upp mor..
Vi gjort Bergvik och IKEA! 
Åt Julbord på IKEA..Sill och Lax suveränt Grönsaksbullarna kanon! 
Ostkaka och Ris a la Malta mums..

Här hemma blev det en promenad! 
Nu har jag fått i en maskin och fått mig en fika..
Tjugo i fem och så mörkt ute..
Men i övermorgon är det fullmåne.. Och till helgen lyser stjärnor stakar och granar upp!  Tur det för det vita som är nu lär va borta i morgon.. 

Nej nu ska julklappar slås in..och alla ljus ska in i skåp :)  / Gizze 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: