gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kalorijägarna

Kategori:

Hade en trevlig kväll igår :)
Pratade förstås om det som hänt i Paris.. 
Men sen kul saker också! 
Mätta blev vi i alla fall! Tack för besöket :)

Nu ska jag gå upp och sätta på kaffet.. Frukost får vänta :) / Gizze 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Det är svårt att inte nämna det som har hänt :( riktigt tragiskt.

    Det ser i alla fall ut som någon ser nöjd ut :)

    Ha en fortsatt trevlig söndag! kramis

    Svar: tack vännen detsamma till dig jag lutar mig tillbaks i soffan och spelar Bingolotto! kram Gizze
    gizzez.blogg.se

    2015-11-15 | 18:15:23
    Bloggadress: http://madeleine66.blogg123.se/

Kommentera inlägget här: